Moltes gràcies!

Des del Brugulat volem donar les gràcies a totes les persones que van venir a donar sang el dimecres 24 d’abril al nostre institut. Moltes gràcies per venir i donar, i moltes gràcies al Banc de Sang i a l’alumnat participant per fer-ho possible!

Aquest projecte va començar el mes de desembre quan des del Banc de Sang i Teixits ens van oferir una formació a l’alumnat de Biomedicina i Projectes Artístics de 1r de batxillerat sobre la sang, la donació i les característiques de les campanyes de difusió. A partir d’aquí, l’alumnat de Projectes Artístics va treballar en el cartell, i l’alumnat de Biomedicina va treballar tots els continguts relacionats amb la sang, amb l’objectiu, també, de preparar una bona difusió a tot l’alumnat, professorat i famílies del centre.
Finalment, el dia 24 d’abril amb una unitat del Banc de Sang i Teixits vam tirar endavant la jornada de donació al gimnàs de l’institut. Moltes gràcies a totes les persones donants i a totes les persones que han fet possible aquesta jornada!