Rodabarris, a 2n d’ESO

Aquest dimecres i dijous passats, els alumnes de 2n ESO van participar al projecte Rodabarris organitzat pel Consell Esportiu del Pla de l’Estany.
Aquest projecte permet descobrir diferents espais de la ciutat que es poden utilitzar per a la pràctica de l’esport i l’activitat física.

És una activitat itinerant en què els alumnes es desplacen fins a diferents barris de la ciutat on es troben amb monitors/es del Consell Esportiu, que dinamitzen diverses activitats físiques per fomentar la cohesió, la convivència i l’esport.
L’activitat es complementa amb una xerrada-taller de sensibilització sobre diversitat i apoderament.