S’acosta el dia 8 de març – Dia Internacional de les Dones

Bon dia a tothom!

El 8 de març es commemora el Dia Internacional de les Dones. Amb aquest motiu, els alumnes de 1r d’ESO A de l’Institut Escola de Castellterçol hem gravat un programa a Ràdio Castellterçol. Voleu saber quin va ser el primer país del món en el qual les dones van poder votar? Per què el morat és el color que s’associa a les dones? Què ballaven les nostres àvies quan eren joves? Què tenen en comú la Llei Islàmica i els publicistes de les compreses Ausonia? De veritat fins al 1933 les dones espanyoles podien ser votades com a diputades, però no podien votar?

ESCOLTEU RÀDIO CASTELLTERÇOL dimecres dia 8 de març a les 8 h del matí i ho sabreu.

En la preparació d’aquest programa monogràfic per a commemorar el Dia Internacional de les Dones hem comptat amb la col·laboració impagable de mares d’alumnes i àvies de la Residència Josep Brugarolas de Castellterçol.

Moltíssimes gràcies a totes elles.

Us deixem algunes fotografies aquí.