Certamen literari Sant Jordi 2017

ampa.certam.lit1La tarda del dijous 20 d’abril, al Bosquet de Can Sedó, va tenir lloc l’entrega de premis del certamen literari de Sant Jordi convocat per l’AMPA de l’institut escola. El certamen, que pretén estimular la creació literària i fomentar l’ esperit de participació en la vida escolar, va estar un èxit en l’edició d’enguany, sobretot a nivell literari, ja que les obres presentades són d’una gran qualitat.

El jurat d’aquesta edició, format per membres de la junta de l’AMPA, Dolors Girbau, Teresa Arrufat i Josep Piella, ha treballat de valent en la selecció de les obres guanyadores i en l’elecció dels fragments més rellevants de les mateixes per a ser llegits durant l’acte.

Un acte conduït per les veus dels membres del jurat que va emocionar els assistents i va posar de manifest la competència literària de l’alumnat, sobretot, a nivell d’actitud i valors.

Enhorabona a tots els participants! Fins la propera edició!