2 de maig – Dia Internacional Contra l’Assetjament Escolar

Bon dia comunitat educativa!

Avui, dia 2 de maig, és el Dia Internacional Contra l’Assetjament Escolar i a l’IE Castellterçol ho sabem prou bé! Per aquest motiu, al llarg d’aquesta setmana i la següent durem a terme activitats directament relacionades amb la prevenció de l’assetjament escolar relacionades sota l’eslògan “Si tu fossis jo”. Els objectius que volem assolir són:

1. Conèixer què és l’assetjament i els diversos agents qui hi intervenen.
  2. Saber identificar els indicadors d’assetjament.
  3. Saber com actuar davant d’aquests indicadors.
  4. Sensibilitzar-se vers la temàtica.
  5. Aconseguir col·laboradors i col·laboradores entre els espectadors (herois i heroïnes).

Tot i això, volem remarcar que el treball vers la prevenció de l’assetjament escolar és una tasca que es porta a terme cada dia i que la col·laboració de les famílies resulta imprescindible.

Aquí algunes fotografies!

Que tingueu un bon dia i respecteu-vos!