XIEC – Xarxa d’Instituts Escola de la Catalunya Central

Us informem que formem part de la XIEC des del curs passat. Fem trobades a diferents Instituts Escola de la xarxa per compartir experiències. La propera trobada serà al nostre centre, al març.

Els principals objectius de la xarxa són:

• Donar suport i acompanyament en la construcció del projecte de centre dels nous instituts escola.
  • Compartir la reflexió al voltant del model pedagògic Institut-Escola i elaborar coneixement, com a valor afegit.
  • Aprofundir en processos de formació interna i externa a partir de les necessitats dels centres.
  • Aprofitar els elements facilitadors d’aprenentatge de la xarxa (compromís, connexions, contacte, reconeixement mutu, seguretat en els processos, formació entre iguals, projectes compartits …).

Aquesta xarxa està impulsada pels Serveis Territorials del Departament d’educació de la Catalunya Central.