Xerrada sobre aus rapinyaires a CI

Dimecres 8 de maig.

El Ramiro i l’Abel van venir a la nostra escola a parlar-nos de les aus rapinyaires. Ens van explicar moltes coses, però sobretot ens va cridar l’atenció l’evolució de la relació entre les persones i aquestes magnífiques aus. Per finalitzar ens van parlar de les egagròpiles, del què són i perquè és útil el seu estudi. Una xerrada molt enriquidora de la qual l’alumnat de Cicle Inicial en va sortir impressionat i encantat.

Agraïm a l’Abel i el Ramiro la seva paciència, la seva dedicació i passió per fer un món millor.

Aquí us deixem algunes imatges sobre aquesta xerrada. Xerrada Rapinyaires CI