Visita de la Xarxa D’Instituts Escola

Avui hem rebut la visita de les direccions dels diferents instituts escola de la Catalunya central. També han vingut la cap de coordinació i planificació escolar i dos inspectors d’educació. Hem explicat el nostre projecte educatiu, hem mostrat els espais i recursos del centre i hem acabat fent una dinàmica per acordar les necessitats que tenim centres quant a la inclusió, la transformació educativa i l’equitat. La propera trobada serà al juliol on continuarem treballant per potenciar els projectes d’instituts escola de la comarca.