VENDA DE PRODUCTES DE LA COOPERATIVA “SOM IGUALS”

Dissabte  3 de juny, els i les alumnes de 5è van posar a la venda els productes de la seva cooperativa SOM IGUALS. Aquests alumnes han estat treballant de valent en aquest projecte que forma part del programa de cultura emprenedora a l’escola (Cueme), que promou la Diputació de Barcelona i  que fomenta l’esperit emprenedor i les competències bàsiques en el cicle superior de l’educació primària. Han creat la cooperativa, han dissenyat i elaborat els productes i, finalment, els han posat a la venda al mercat setmanal del poble. Felicitats a tots i a totes!

cooperativa 2 (Custom)cooperativa 1 (Custom)