Un comiat… una benvinguda!

L’alumnat de 3r d’ESO vam acabar el curs 2017-2018 acomiadant-nos del Projecte de Sostenibilitat, després d’un any de treball, implicació i grans resultats. El present curs passem el relleu als nostres companys de 2n d’ESO i nosaltres tornem a emprendre un nou projecte amb molta il·lusió, el Projecte d’Itineraris.

El nostre objectiu és impulsar els itineraris realitzats des de l’escola des de fa 15 anys. A l’escola tenim dos itineraris: l’itinerari natural i l’itinerari social. El nou projecte consistirà en la realització d’una pàgina web amb informació de les parades i les activitats que es realitzen des dels diferents cicles de l’institut-escola. A més a més, volem geolocalitzar cadascuna de les parades i crear un pal físic amb aquesta informació. De mica en mica, us anirem informant dels avenços.

Com a unió entre els dos projectes, l’últim dia del curs passat vam realitzar l’itinerari de natura amb l’objectiu de netejar la brossa.