Torneig de Futbol a l’Institut

Aquest curs 2017-18, els alumnes de 3r de l’Aula Oberta han organitzat un torneig de futbol interclasses. És el segon any que es duu a terme aquesta activitat.

Cada dilluns, des de dia 9 d’octubre, es celebrarà al pati de l’escola un partit de futbol. La modalitat del torneig és per punts, d’aquesta manera, tots els equips juguen contra tots.

Els objectius d’organitzar aquest torneig són diversos:

1. Augmentar la interacció dels alumnes de diversos cursos entre ells.
  2. Dur a terme una activitat organitzada en el pati.
  3. Augmentar l’autonomia i responsabilitat dels alumnes.
  4. Afavorir hàbits saludables.

L’equip guanyador rebrà un reconeixement i, l’últim dia de Nadal, jugaran contra els professors!

En aquesta nova edició han participat 5 equips de 1r, 2n, 3r i 4t ESO. Aquests són els noms dels equips:

• Sicomotronic
  • Quatro Siete
  • Squad Girls
  • L’ISMA
  • Trubixa

Adjuntem una foto del cartell amb els diversos partits que hi haurà al llarg de les setmanes vinents.