Terçolada v.01

1. Aquest curs, per primera vegada, els alumnes de 1r d’ESO en grups de 3 persones i amb la col·laboració dels de 2n, han participat en la Terçolada, una gimcana Tecnològica.

Es tracta de realitzar una sèrie de proves (Bookface, Foto Lliure, entrevista, …) a través dels dispositius mòbils, en indrets de Castellterçol que els hi indiquen unes targetes a través de codis QR i que han d’arribar-hi a través del Google maps i geolocalitzar-ho.

Tot aquest projecte s’ha realitzat amb el suport i ajuda del Jacob Valle i de dos alumnes de 2n, l’Isaac i l’Àlex Amador, juntament amb l’equip docent de 1r i 2n d’ESO.

El resultat ha sigut un èxit i així ho podeu comprovar a través de l’Instagram de l’escola a través del hashtag #terçolada21.

Us deixem amb un petit recull d’imatges, així com les premiades en la categoria de Bookface i Foto lliure.

Volem donar les gràcies a l’Ajuntament de Castellterçol.

Moltes felicitats per tots els grups participants!! Esperem poder-ho repetir el proper curs!!!

Àmbit Científicotecnològic