Teatre dels alumnes de 6è: “el braman i el tigre”

sdr

Aquest dilluns dia 19 de juny, la classe de 6è va oferir una sessió de teatre a tots els cursos de l’escola, des de P-3 a 5è. L’obra es titulava “el braman i el tigre” i era una versió teatralitzada d’aquest conte popular hindú. A la biblioteca se la va caracteritzar com si fos la jungla de l’Índia, fins i tot la temperatura ambiental anava d’acord amb aquest hàbitat. Tots els alumnes de 6è van prendre-hi part, com a actors o com a personal de suport (attrezzo, so, il·luminació, etc.). Les tres representacions que es van fer, una per cada cicle, van ser un èxit a jutjar pels aplaudiments i els comentaris posteriors. Els alumnes de 6è van poder experimentar el plaer i el bon regust que encomana l’art de fer teatre i els van quedar ganes de tornar-hi.

Podeu veure més imatges en el següent enllaç:Teatre alumnes de 6è: “el braman i el tigre”