Tallers de setmana cultural a secundària!

Bon dia a tothom!

Avui, acompanyats d’un fantàstic dia de Sant Jordi, a secundària hem realitzat diversos tallers. A continuació us els presentem i us adjuntem un recull fotogràfic. Que passeu una bona diada de Sant Jordi!

• 1r d’ESO
    • Fem olis aromàtics! Taller de creació d’olis aromàtics amb propietats diverses: relaxació, augment de la concentració, estimulant, etc.
    • Punts de llibre amb plantes de l’entorn. A través de la observació i captació de la imatge de plantes del nostre entorn ens disposem a dibuixar-les amb aquarel·les tot creant un punt de llibre.
  • 2n d’ESO
    • Taller de compostatge. L’Eduard Díaz, de Argelaga Serveis Ambientals ens explica com realitzar un bon compostatge pel nostre hort i pel de cadascú!
    • Taller d’escriptura creativa. L’escriptora Gema Cabanillas ens ensenya com escriure de manera creativa.
  • 3r d’ESO:
    • Fes la teva mascareta. Taller de disseny i confecció tèxtil on l’alumnat es crea la seva pròpia mascareta.
    • Xef sostenible. Taller de cuina, conservació d’aliments i restauració.
  • 4t d’ESO: Preparació i venda de roses.

A l’hora del pati han vingut la Mariona de l’Espai Jove i la Tiffany, del Consell Comarcal, per realitzar una activitat d’escriptura lliure a l’hora del pati.

Gràcies a tot l’alumnat per la seva implicació, també a tots els professionals del centre i a la Gema i l’Eduard!

Us deixem algunes fotografies i vídeos aquí.

Salut!