TABALS A CICLE MITJÀ

El passat dilluns 2 de març, els i les alumnes de Cicle Mitjà es van convertir en tabalers i tabaleres per una estoneta, ja que des del l’Associació de Diables de Castellterçol, l’Eva Mata i l’Aroa Fernández van venir a l’escola a ensenyar ritmes típics que es toquen amb tabals. També, ens van explicar la importància d’estirar el cos abans de tocar, els tipus de tabals que hi ha i com es tensen i es destensen . Vam aprendre, també, a agafar correctament les baquetes per ser tabalers i tabaleres de debò.Tot un privilegi!

Moltíssimes gràcies Eva i Aroa. Va ser una estona molt musical i molt motivadora pels alumnes!

Fotografies i vídeos