Sortida dels alumnes de P3 a la Granja les pedreres

granjaAquest dijous 4 de maig, els alumnes de P3 van fer la seva primera sortida de tot el dia a la granja les Pedreres, de St. Fruitós de Bages.  Va ser un gran dia en el que van observar i tocar diversos animals; la majoria eren de granja (conills, oques, porcs, ase, gallines, xais, vedells…), però també van poder observar-ne d’altres (eriçó i porcs vietnamites). Vam conèixer a la Judit, la monitora, que ens va explicar molt bé les característiques dels diferents animals i vam aconseguir el carnet de granger/a!!!

Us deixem un link perquè pugueu veure la gran aventura que van viure els més petits de l’escola:
FOTOS GRANJA P3