Sortida al teatre amb 3r d’ESO

El passat 14 de desembre, l’alumnat de 3r d’ESO va fer una visita al teatre Poliorama de Barcelona per veure una adaptació d’“El perro del hortelano” del poeta i dramaturg Lope de Vega.

L’adaptació de la comèdia palatina que vam veure representada està dirigida per Paco Mir. Es tracta d’una versió més curta que l’original, en la qual, tot i conservar el vers i la mètrica originals, s’han substituït algunes paraules que avui dia ens serien poc familiars per d’altres més properes a nosaltres.

El més interessant d’aquesta producció és que únicament quatre actors interpreten nou personatges diferents. Per tant, l’adaptació ha reduït els disset personatges que apareixien al text original a tan sols aquests nou.

Amb aquesta sortida, l’alumnat va poder veure representada per part d’una companyia professional l’obra que feia diversos dies que treballàvem a l’aula.

En definitiva, ens ho vam passar molt bé i l’excursió va ser tot un èxit!