Sortida a les Coves del Toll

Aquest passat dimarts, 19 de novembre els i les alumnes de Cicle Superior vam visitar les Coves del Toll.

Va ser una gran experiència. Havent arribat i, un cop esmorzats, amb la panxa plena ens vam dividir en dos grups. Uns van anar a treballar l’evolució dels homínids i les seves condicions de vida, mentre els altres visitàvem les coves i rebien coneixements sobre l’origen específic de les cavitats i els seus habitants.

Gràcies Marta i Gerard per les explicacions que ens vau brindar.

De tronada, en Pep ens va guiar, tot fent una bona excursió amanida amb llegendes autòctones, passant per el Torrent del Mal, la Tuta, El Pla dels Boixos, El Verdaguer, Fontscalents i Esplugues, abans d’arribar a l’escola. El meravellós paisatge bucòlic de tardor ens va encantar, com també totes les seves fragàncies.