Setmana de les professions!

Bon dia a tothom!

Aquesta setmana durem a terme, per segon any consecutiu la Setmana de les Professions!

La setmana de les professions consisteix en una setmana on els alumnes de 4t d’ESO i algun de 3r assisteix a un Tastet d’Oficis organitzat pel Consell Comarcal i que en som beneficiaris el nostre centre i l’Institut Moianès. Aquest tastet d’oficis permet als alumnes conèixer el funcionament d’un treball concret i també l’itinerari formatiu que s’ha de seguir per arribar fins al mateix. És una bona mesura per anar coneixent el mercat laboral del territori i per completar la seva orientació acadèmica i professional.

Us adjuntem el cartell!