SETMANA BOJA AL IE CASTELLTERÇOL!!!

Aquesta setmana passada va ser la setmana de Carnestoltes i al IE Castellterçol la vam voler celebrar molt bé!

Des del dilluns 13 que vam rebre les consignes per part dels alumnes de 6è amb el seu rei i reina Carnestoltes, fins al divendres, no vam parar de fer el boig i d’anar cada dia amb algun complement ben estrany! Que sí un dia amb pijama… que sí un altre dia amb un mitjó de cada… Ah! I el dijous llarder d’excursió! Va ser una setmana ben divertida que va acabar encara més bé amb una rua pels carrers de darrere l’escola on no hi va faltar participació de famílies, alumnes, mestres, grallers i tabalers!!!

Aquí us deixem una mostra de les diferents fotos de la setmana del Carnestoltes!