Sessió informativa i de sensibilització ONLINE!

Molt bon dia a tothom!

Ahir, divendres dia 9 d’octubre, es va dur a terme una sessió informativa i de sensibilització sobre l’Epidermosi Ampul·lar amb l’objectiu de conèixer aquesta malaltia i els factors psicològics que hi van associats així com treballar la competència personal i social i la cohesió de grup.

Els destinataris d’aquesta sessió van ser l’alumnat de 1r d’ESO, les respectives tutores, els orientadors educatius i el vetllador del centre.

La sessió va ser duta a terme per la infermera i la psicòloga de la Unitat Pediàtrica de Cures Pal·liatives de l’Hospital de Sant Joan de Déu de Barcelona i va ser duta a terme, en la seva totalitat, per via telemàtica.

Tot l’alumnat, des del seu Chromebook, va poder interactuar amb les diverses professionals sense que la distància fos un obstacle. A més de treballar la competència digital, estem descobrint tots junts una nova manera d’aprendre.

Dada curiosa: Sabíeu que les persones que pateixen aquesta malaltia cutània només en són 300 en tota Espanya?

Adjuntem unes fotografies aquí!