ROMEU I JULIETA AL POLIORAMA

ROMEU I JULIETA ENTRE CASTANYES

El dimarts 31 d’octubre del 2023, tots els alumnes de l’ESO hem anat d’excursió a Barcelona.
Per començar, hem anat a Barcelona i ens hem dirigit directament al teatre Poliorama on hem assistit a la representació del clàssic Romeu i Julieta, adaptada per Joan Yago i dirigida per David Selvas.
Un cop finalitzada l’obra hem retornat a Castellterçol i, aprofitant que aquest dia ha coincidit amb la castanyada, hem anat a dinar tots plegats als Pinets.
Més tard, hem anat a l’edifici de Primària per veure els infants ballar les danses característiques de l’època de la castanyada i també el contrapàs de Castellterçol, que es va recuperar precisament per la Festa Major.
En resum, per nosaltres ha estat un dia fabulós.

Txell Sociats i Erika Diego

EL DARRER ROMEU I JULIETA

Al teatre Poliorama s’ha representat, el dia 31 d’octubre, la darrera funció d’una de les obres més clàssiques de Shakespeare, Romeu i Julieta, però aquest cop aquest amor impossible no l’han representat com moltes altres vegades, sinó que l’han adaptat a l’època contemporània.
L’alumnat de l’institut IE Castellterçol hem anat a veure-la i ens ha agradat molt, no hi ha hagut cap error, ha estat molt ben pensada i els actors (de gran renom) s’han lluït. Cal destacar que s’han cuidat tots els detalls: vestuari, música, ambientació…, l’única pega és que a vegades han parlat tan de pressa que ha costat entendre’ls. També ens ha xocat que quan ha entrat un integrant dels Montagut amb una cigarreta, aquesta feia una olor molt forta que ens ha estat desagradable.
En resum, ens ho hem passat molt bé veient i coneixent un clàssic tan modernitzat.

Loisse Mendoza, Leire Costas i Soraya Romero

Fotos sortida teatre Romeu i Julieta, 31 d’octubre de 2023