Recollida humanitària Ucraïna

Bon dia comunitat educativa de l’IE Castellterçol!

Arran de la situació que està vivint Ucraïna i de l’interès i neguit que ha manifestat el nostre alumnat ens hem sumat a l’ajuda humanitària per aquest país mitjançant la recollida béns materials.

Hi ha dos punts de recollida de material aquí a Castellterçol. Un dels llocs recol·lectors és el Sutracas i altre es troba al carrer Bellver. Aquest material es porta a l’Ajuntament de Sant Joan de Vilatorrada, d’on surten furgonetes cap a la frontera d’Ucraïna. Hem ofert la nostra col·laboració i hem pensat que el centre sigui, també, difusor i recol·lector d’ajuda per Ucraïna.  Aquest material es guardarà a l’edifici de l’escola i de l’institut i una o dues vegades per setmana (depenent del volum) serà recollit per l’alumnat de Secundària i portat als punts de recollida oficials del municipi.

Col·labora amb nosaltres!