Projecte de Sostenibilitat de 2n d’ESO a la fira d’Ecoterçol

L’alumnat de 2n d’ESO va presentar el seu projecte de sostenibilitat a la Fira Ecoterçol del passat diumenge.

D’una banda, van muntar un estand en el qual s’esposaven uns plafons explicant el treball realitzat durant el curs. També, es van exposar mesures implementades i realitzades per l’alumnat, com les papereres per reciclar o els cartells que s’han penjat pel centre per reduir el consum de llum i aigua, entre d’altres. A més a més, van preparar jocs i tallers relacionats amb la sostenibilitat.

D’altra banda, els nostres alumnes van realitzar una xerrada on explicaven el procés seguit per realitzar aquest projecte.

Des de l’institut estem molt contents amb l’espectacular rebuda del nostre projecte per part de la gent del poble i felicitem a l’alumnat de 2n d’ESO per la feina realitzada.

A continuació, podeu veure les fotos de la fira i el vídeo de la presentació.

Fotos       Vídeo de la xerrada