Programa Diversificació Curricular – Agraïment empreses col·laboradores.

Bon dia!

Un curs més els nostres alumnes del Programa de Diversificació Curricular (PDC) han pogut aprendre molt del món professional gràcies a les empreses que han participat amb nosaltres.

El PDC és una manera diferent de realitzar els darrers cursos de l’ESO on els alumnes poden intercalar els seus estudis amb l’estada a empreses de diversa tipologia, segons la motivació de l’alumne. D’aquesta manera, aquells alumnes que tenen una orientació més professional poden aprofitar els darrers cursos de la seva escolarització obligatòria per començar a endinsar-se dins del món professional. Sense la col·laboració d’aquestes empreses no seria possible dur a terme aquest programa educatiu.

En nom del centre, donem les gràcies a les empreses que aquest curs 2019-2020 han participat amb nosaltres:

• Tallers Galles (Castellterçol).
  • Viraco construccions (Castellterçol).
  • Snack Bar 8668 Cafeteria (Castellterçol).
  • Peixateria Carme Erga (Barcelona).