“Perduts en la immensa mar blava” teatre alumnes de 6è

Els alumnes de sisè han posat en escena l’obra de teatre “perduts en la immensa mar blava”. Ha estat una obra curta, d’un quart d’hora de duració, que es portava assajant des de feia  alguns mesos. L’argument tracta d’uns nàufrags morts de gana que es troben amb una sirena, la filla del rei Neptú. Se la volen menjar de viu en viu, però apareix el seu pare i la salva. Entenent la situació  penosa dels nàufrags el rei Neptú els convida a un banquet que resulta fastigós. S’ha representat a la biblioteca de l’escola tres vegades per poder-la oferir des de P-3 a 6è. Hi havia una combinació de cinema, teatre, música i ball; pels comentaris rebuts ha agradat molt a la concurrència.

imatges i vídeos