ORIENTACIÓ: Itineraris i optatives de 4t ESO

Bon dia a tothom i especialment a les famílies de 3r ESO, això va per vosaltres!

Avui hem lliurat als alumnes de 3r ESO el full de tria dels Itineraris i optatives de 4t ESO (curs 19-20).

Tal com vam explicar a la xerrada d’orientació, els alumnes hauran de triar el seu itinerari de 4t ESO i les optatives corresponents tenint amb compte les seves capacitats, interessos i orientació acadèmica. Amb altres paraules, han de ser congruents. Aquí és on comencen a diversificar-se els seus camins!

Adjuntem dit document on podreu llegir les instruccions. Demanem que les famílies els acompanyeu en aquesta tria (també signeu el document). L’han de tornar degudament emplenat abans del dia 7 de juny per tal que podem estudiar cada elecció.

Salutacions!

Itineraris-Optatives-19-20-4tESO