Nova practicant de CFGS en TIS: Aroa Fernández Mata

Bon dia a tothom!

Avui us volem presentar, per qui no la conegui, a la nostra estudiant en pràctiques de CFGS en Tècnic d’Inserció Social (TIS) l’Aroa Fernández Mata! Després d’un mes convivint amb nosaltres ja és una membre més de l’equip i estem molt agraïts amb el suport que ens dona (esperem que també estigui aprenent!). Com haureu vist, dic “per qui no la conegui” perquè l’Aroa, a més de ser del poble també és exalumna nostra!

Les seves funcions es desenvoluparan dins l’etapa d’ESO donant suport al nostre alumnat d’Aula Oberta, majoritàriament.

Aprofitem l’avinentesa per agrair a tot l’alumnat i l’equip de professionals del centre que li hagin fet tan bona acollida.

Desitgem que tinguis una bona estada al centre, gràcies per triar-nos!