Nàrnia House entre els 10 millors projectes estatals!

Nàrnia House, després de guanyar la fase autonòmica com el millor projecte de construcció sostenible de tota Catalunya en la categoria d’ESO, ha quedat finalista de la fase estatal junt a altres projectes presentats per diferents centres d’altres comunitats autònomes. Els centres finalistes van ser els següents:

1. INSTITUT ESCOLA DE CASTELLTERÇOL (Castellterçol)
  2. I.E.S. FRAY LUIS DE GRANADA (Granada)
  3. I.E.S. PROFESOR HERNÁNDEZ-PACHECO (Cáceres)
  4. IES USANDIZAGA PEÑAFLORIDA (Guipúzcoa)
  5. COL·LEGI SANT PERE (Illes Balears)
  6. I.E.S. DIEGO JESÚS JIMÉNEZ (Cuenca)
  7. COLEGIO MADRE VEDRUNA SAGRADO CORAZÓN.FEC (Castellón)
  8. IES GRAN CAPITÁN (Madrid)
  9. ESCUELAS DE ARTESANOS DE VALENCIA (València)
  10. COLEGIO DIVINO PASTOR (Cieza)

El president de la CODATIE ha reconegut que, malgrat que aquesta primera edició del concurs ha estat una mica justa de temps per a realitzar els projectes, els treballs presentats han estat d’una qualitat excel·lent! Així que podem estar ben contents i ben contentes pel resultat!

A continuació, al vídeo penjat a la web de la Universitat Politècnica de Catalunya, podreu comprovar la qualitat del projecte, amb els seus materials sostenibles i de proximitat, la pedra del bosc de Castellterçol i la fusta de l’empresa local FARHAUS (gràcies Albert Fargas per la informació facilitada, ha estat el “detall” més característic del nostre projecte).