MURAL EDUCACIÓ 360º

L’Ajuntament de Castellterçol, dins del seu projecte de creació de diferents murals que s’han estat duent a terme pel poble, ha iniciat la creació col·laborativa del mural sobre la temàtica de l’educació al llarg de la vida “Educació 360º”, obra de l’artista i il·lustradora Silvia Morilla. Els alumnes de totes les etapes educatives han participat en la seva elaboració, així com ho han fet altres entitats del poble durant els dies 5, 6 i 7 de novembre de 2021.  Aquest nou mural acompanyarà als altres quatre que ja formen part d’aquest projecte com són el mural de Prat de la Riba, el del Bosquet de Can Sedó, el de l’Espai Franch i el de l’ANLA. Esperem doncs que tots plegats aportin una nota de color i alegria per donar la benvinguda al nostre poble així com a l’escola i tort el seu meravellós entorn.

Mireu L’ÀLBUM DE RECULL IMATGES