MANIFEST CONJUNT DE L’IE CASTELLTERÇOL

Davant la violència dels actes que vam presenciar i viure per intentar aturar el referèndum de l’1 d’octubre, el personal docent i no docent de l’IE Castellterçol, compromesos amb els drets humans fonamentals i amb la democràcia, volem manifestar que:

1. Condemnem l’atac comès contra els ciutadans i ciutadanes de Catalunya, nens, joves i persones grans, que només volien exercir, pacíficament, el seu dret de vot.

2. Rebutgem de manera contundent qualsevol forma de violència i repressió, mesures abusives que lluny de solucionar els problemes els agreugen i per tant resulten absolutament injustificades.

3. Ens solidaritzem amb les més de 800 persones que han resultat ferides per les càrregues policials i que han patit en les seves pròpies carns la violència brutal que s’ha exercit sobre el poble.

4. Sempre hem treballat a les escoles partint del principi de la NO violència. Molts dels fets que es van produir ahir van ser en escoles i instituts, llocs on s’ensenya la democràcia, a ser ciutadà, drets i pau . Per tant, coherents amb aquest principi i vista la barbàrie comesa contra la població, hem de respondre aturant les activitats a l’escola.

5. Els treballadors i treballadores de l’IE Castellterçol ens afegim al l’aturada de país organitzada per al dia 3 d’octubre a tota Catalunya.