Logotip Projecte Itineraris

Des del Projecte Itineraris volem ensenyar-vos el nostre logotip. Hem d’agrair a l’alumnat de Dibuix Tècnic de 4t d’ESO del curs passat que van dissenyar uns logotips genials per al nostre projecte.

La guanyadora del concurs va ser la Rebeca Castellanos, que es va inspirar en el campanar de l’església de Sant Fruitós de Castellterçol. Els triangles fan referència a la “i” d’itinerari i a les plantes que cauen per la paret.

El logotip del projecte itineraris, en blanc i negre, té dos tipus de lletra: Allieron heavy per al text “projecte itineraris” i Raleway per al text “IE Castellterçol”.

El projecte itinerari està format per dos itineraris el natural i social.

El logotip de l’itinerari natural és de color verd (#8ab446).

El logotip de l’itinerari social és de color rosa mora (#b4468a).

La Rebeca va fer un gran treball. No obstant això, us convidem a mirar aquí tots els dissenys per gaudir de l’elevat nivell de tots logotips realitzats pel Jan Bach, la Júlia Calvet, el Jaume Colomé, el Gerard Tuneu, la Laia Plans i el Jashan Singh.