L’HORT ESCOLAR

Aquest curs ja hem començat amb els preparatius per muntar el nostre hort a l’escola. L’hort escolar ens ofereix una gran oportunitat educativa per treballar hàbits, valors, cooperació, participació i autonomia. En definitiva, aquest és un projecte de treball en equip, de foment del respecte i sensibilitat envers el camp i les persones que hi treballen, així com respectar, cuidar i valorar la importància del medi natural.

Aquest any, cada classe s’encarregarà de treballar i cuidar una parcel·la de l’hort on hem plantat: cols, alls, bròquil, espinacs, faves i pèsols.

El primer pas ha sigut treure les males herbes, netejar i preparar la terra. Tot seguit, cada classe hem plantat diferents coses per poder tenir una gran varietat. I per últim, hem regat. Cada setmana baixem a l’hort per cuidar i mantenir l’hort en bon estat. Esperem que ben aviat ens doni bons aliments per collir.

A continuació us deixem un recull dels primers dies a l’hort de l’alumnat de P5 i l’alumnat de tota la Primària.

Els primers dies a l’hort