Let’s clean up primària 2024

Benvolgudes famílies,

El passat dijous 9 de maig, els alumnes d’infantil i primària, vam celebrar el Let’s Clean Up Europe, recollint molts quilos de residus de vidre, plàstic, cartró, orgànic i rebuig.

Els nens i nenes d’educació infantil van recollir un total de 2,375kg entre el pati de l’escola i el Bosquet, els de cicle inicial van recollir 2kgs pels voltants del castell, els de cicle mitjà van recollir 19,125kgs pels voltant dels pinets i els de cicle superior van recollir 41,855kgs pels voltants de la Font del Prat del Pou.

Que tots aquests residus fossin recollits en poc més d’una hora, ens ha d’obligar a plantejar-nos en quin món volem viure.

A continuació us deixem un recull de fotografies.