La Fundació Impulsa arriba al Moianès!

Bon dia a tothom!

La Fundació Impulsa, fundada a Osona, és una fundació que té per objectiu, entre d’altres, dotar d’ajudes de diversa tipologia als alumnes de 4t ESO que volen cursar un CFGM. Aquest any han decidit expandir-se cap a la nostra comarca i, després d’unes setmanes treballant-hi, ahir dijous 21 de desembre, van signar el conveni amb el Consell Comarcal del Moianès.

L’IE Castellterçol hi va ser present en agraïment per donar-nos l’oportunitat que alguns dels nostres alumnes siguin becats. Podeu veure la notícia aquí i per més informació sobre dita fundació, aquí.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *