LA CORDA POLSADA, 3r DE PRIMÀRIA

Els alumnes de 3r de primària estem treballant la família dels instruments de corda, a les classes de Música. Just hem començat amb la corda polsada/pinçada i, aprofitant que el Gerard Mercadé -alumne de 3r- està aprenent a tocar la guitarra, la va portar un dia a la classe i vam poder conèixer les seves parts, com es produeix el so, com s’afinen les cordes, com funciona un afinador… També, vam veure quantes cordes té, com són les més greus i les més agudes i com estan disposades en l’instrument. Vam aprendre com es toca la guitarra (funcions de la mà dreta i de la mà esquerra) i tipus i ús dels plectres.

I, en Gerard es va animar a tocar un parell de peces amb la guitarra, tot un privilegi!

Us deixem aquí algunes imatges i vídeos del moment.

Fotografies i vídeos