LA COOPERATIVA CO-OP KIDS ES POSA EN MARXA

Durant  el primer trimestre d’aquest curs 2017-18 la cooperativa de cinquè s’ha posat en marxa. Aquests són els diferents passos que hem anat fent:

1- A principis de curs, alumnes de sisè del curs passat ens han vingut a explicar la seva experiència.

2- El dia 30 d’octubre, el consorci del Moiànès ens va portar un expert a explicar-nos què és una cooperativa.

3- A principis de novembre vam votar i escollir el nom de la cooperativa. Va sortir  CO-OP KIDS.

4- Divendres 10 de novembre vam escollir els càrrecs de presidenta, secretària i tresorera.

Podeu mirar més fotos a: CARTELLS CANDIDATURES

5- El dijous 30 de novembre l’Eudald Pla, de Moià, ens va orientar per confeccionar el LOGO.

Podeu mirar més fotos a: PROJECTES DE LOGO

6- A principis de desembre vam constituir la cooperativa: vam fer els estatuts, el registre de socis, vam distribuir els departaments i vam anar a l’Ajuntament a sol·licitar un NIF i a demanar que ens inscrivissin com a cooperativa.

Podeu mirar més fotos a: VISITA AJUNTAMENT

7- Per les vacances de Nadal cada soci dels 23 que som (22 alumnes i el mestre) han de inventar i construir un “prototip” per poder vendre. A partir del segon trimestre serà el Departament d’Informàtica de CO-OP KIDS qui es cuidarà d’anar tenint al dia aquest BLOC.