IV Mercat d’intercanvi de l’IE Castellterçol

Avui entrem en la Setmana Europea de Prevenció de Residus. Per aquest motiu, el passat dijous es va celebrar el IV Mercat d’intercanvi de l’Institut Escola de Castellterçol, amb la participació de tot l’alumnat de Primària i Secundària. Aquí us deixem les fotografies del mercat.

Amb aquesta activitat, celebrada a tot el centre, ens hem volgut conscienciar com a centre sobre el consum innecessari que, a vegades, realitzem i que produeix un ús de recursos i una generació de residus excessius.

A Primària vam gaudir d’un matí molt divertit, amb grans moments i molts aprenentatges, gaudint dels joguets intercanviats.

A Secundària, vam realitzar el mercat a la tarda. Seguidament, vam dur a terme un concurs de fotografia i vídeo sostenibles en el que va participar tot l’alumnat de l’ESO. Cada vídeo i fotografia han estat relacionades amb algun ODS (Objectiu del Desenvolupament Sostenible). Alguns d’ells els podeu veure a l’Instagram amb el hashtag #iecastellsostenible

Els petits canvis, són poderosos! #somEscolaVerda