Intercanvi de detalls entre padrins i fillols lectors

Cada dilluns a la tarda, els nens i les nenes de 5è ajuden a llegir als alumnes de 1r, i els alumnes de 6è ho fan amb els nens i les nenes de 2n. Així, s’estableix una relació de padrins/es i fillols/es lectors molt especial, en què aprenen els uns dels altres.

Aquesta última setmana del curs, fillols i padrins s’han trobat per obsequiar-se amb detalls fets per ells. Els fillols hem agraït l’ajuda en el procés lector, la paciència, … i els padrins ens han escrit paraules boniques i d’animació a la lectura. Ha estat un moment molt entranyable!