INSTRUCCIONS PER A LA PREINSCRIPCIÓ DEL CURS 20/21

Benvolgudes famílies,

Us enviem la informació per poder fer la gestió de la preinscripció per al curs vinent:

Alumnes que estudien al centre actualment

Queden automàticament matriculats per al curs vinent sense fer cap gestió, a no ser que ens informeu del contrari.

Alumnes que arriben nous d’altres centres

1– Calendari:

• Presentació de sol·licituds telemàtiques: del 13 al 22 de maig de 2020.

• Presentació de sol·licituds presencialment amb cita prèvia: 21 de maig al matí (excepcionalment les famílies que hagin tingut problemes per presentar-la telemàticament).

2– Cal utilitzar de manera general la sol·licitud telemàtica (a partir del dilluns 11 estarà penjada a la web del centre i a la del departament).

3– S’hi pot accedir mitjançant un ordinador, una tauleta tàctil o un telèfon mòbil.

4– Una vegada enviades telemàticament les dades s’obté el resguard de la sol·licitud.

5– Aquest resguard s’ha d’enviar pel correu electrònic del centre a8071214@xtec.cat, amb la documentació identificativa escanejada o fotografiada.

6Documentació identificativa

• El resguard de la sol·licitud:  ENLLAÇ A LA SOL·LICITUD

• El llibre de família o altres documents relatius a la filiació. Si l’alumne o alumna està en situació d’acolliment, la resolució d’acolliment del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.

• El DNI de la persona sol·licitant (pare, mare, tutor/a o guardador/a de fet) o, si el sol·licitant és estranger, de la targeta de residència on consta el NIE o el passaport. Si es tracta d’estrangers comunitaris, document d’identitat del país d’origen.

• El DNI de l’alumne o alumna major de 14 anys o si té DNI tot i ser menor de 14 anys.

• La tarjeta sanitària

6– El centre ha de respondre amb una confirmació de recepció del correu, com a justificant de la formalització de la sol·licitud de preinscripció.

7– En aquest moment la sol·licitud de preinscripció es considera formalitzada.

Sol.licitud presencial (excepcional)

1- Es farà de manera excepcional, per als casos en què la família no pugui fer el tràmit telemàticament.

2- S’haurà de demanar cita prèvia al telèfon indicat més a baix.

Contacte

Per a qualsevol dubte heu de contactar amb la Mònica Casacuberta al següent telèfon: 653 88 71 55

Salutacions cordials,

Direcció i administració IE Castellterçol