III Mercat d’intercanvi IE Castellterçol

Acabem d’entrar en la Setmana Europea de Prevenció de Residus. Des de l’Institut Escola de Castellterçol volem aportar el nostre gra de sorra per a conscienciar sobre el consum responsable. El dia 9 de desembre tindrà lloc el III Mercat d’intercanvi de l’IE Castellterçol per al nostre alumnat i professorat. Cada classe, des de 1r de Primària fins a 4t de l’ESO, portarà aquells objectes, roba o llibres que ja no necessiti perquè altra persona ho pugui reutilitzar.

A continuació, us mostrem la falca que l’alumnat de 2n d’ESO, en la matèria de Projecte de Sostenibilitat, ha realitzat a la ràdio de Castellterçol i el vídeo que han realitzat per a animar al nostre alumnat a participar.

Recordeu, un objecte reutilitzat és un residu evitat!