II Mercat d’intercanvi IE Castellterçol

La setmana passada, amb motiu de la Setmana Europea de Prevenció de Residus, es va celebrar el II Mercat d’intercanvi al centre IE Castellterçol, amb la participació de tot l’alumnat i professorat de Primària i Secundària. Agraïm la col·laboració de l’Ajuntament de Castellterçol i de Ràdio Castellterçol. Realment ha sigut un mercat molt viu! Podeu veure totes les fotos aquí.

Amb aquesta activitat, celebrada a tot l’institut escola, ens hem volgut conscienciar com a centre sobre el consum innecessari que, a vegades, realitzem i que produeix un ús de recursos i una generació de residus excessius.

A Primària vam passar un matí genial, gaudint dels joguets intercanviats.

A Secundària, vam realitzar el mercat a la tarda. També vam realitzar uns tiktoks per conscienciar sobre la sostenibilitat, alguns d’ells els podeu veure al nostre Instagram. L’alumnat de 4t d’ESO va realitzar el disseny i l’execució de photocalls per cadascuna de les classes. L’alumnat de 2n d’ESO va realitzar els cartells per cadascuna de les parades i els cartells per avisar als veïns de la realització del mercat.

A més a més, segurament heu escoltat l’anunci del mercat que l’alumnat de 2n d’ESO de Ràdio i Projecte Científic, van gravar a Ràdio Castellterçol i que s’ha estat escoltant aquests dies.

Si no l’heu escoltat, aquí us el deixem.