Gràcies per tot Andrea!

Bon dia a tothom!

Avui ens acomiadem de l’Andrea Mateo després de dos mesos convivint amb nosaltres. L’Andrea és estudiant del CFGS d’Integració Social (TIS) a l’Institut Guillem Catà (Manresa) i va triar el nostre centre per realitzar les seves pràctiques.

Volem agrair la seva entrega durant aquesta estada i la bona relació que ha tingut amb l’alumnat i amb els companys.

Aprofitem l’avinentesa per agrair, sempre en primer lloc, a tot l’alumnat del centre i també a tot l’equip de professionals del centre per fer-li tan bona acollida.

Molta sort amb el teu camí Andrea!