Festivitat de Sant Antoni Abat

Els Tres Tombs és una festa molt arrelada a Castellterçol. És un homenatge a la gent de pagès, als treballadors del bosc i als traginers que feien viatges amunt i avall amb el seu bestiar. Com ja sabeu, es celebra sempre el 17 de gener , dia de Sant Antoni Abat, el patró del Gremi de Traginers.

Aquest curs hem pogut gaudir d’aquesta festa amb els alumnes de l’Institut Escola gràcies a l’interès i la dedicació que ha tingut amb nosaltres el Gremi de Traginers. Ho continuarem fent molts anys més perquè els alumnes del nostre centre gaudeixin de les activitats del nostre entorn i participin de la cultura del poble. Moltes gràcies a totes les persones que han fet possible aquesta activitat!