Fem d’arquitectes i dissenyador@s!!

Els alumnes de 1r A i 1r B hem fet d’arquitectes, dissenyador@s i reporter@s!!!

Aquí us deixem els articles dels mateixos alumnes i imatges dels resultats:

Procés de la Maqueta Introducció

Els alumnes de 1r de l’ESO hem fet una maqueta de la nostra habitació. Hem hagut de seguir uns passos per dur a terme la maqueta.

Passos a seguir:

Primer vam haver de prendre mesures de la nostra habitació, (llit, escriptori, armaris…), seguidament amb aquestes mesures vam haver de fer un croquis (a mà alçada). Un cop ens va donar el vist i plau, vam fer una taula que es tractava de passar els metres dels mobles a mil·límetres i seguidament passar-ho a l’escala que havíem escollit (l’escala serveix per reduir les mesures reals per poder dur a terme la maqueta). Un cop teníem les mides passades a escala 1:15 vam fer un plànol on hi havia d’haver-hi un caixetí, marges i l’habitació dibuixada amb les mides reduïdes a escala 1:15.

Llavors vam anar a l’aula de tecnologia per començar a dur a terme la maqueta de la nostra habitació. Aquests són els passos que vam seguir per fer la maqueta.

1. Fer la base (terra) de la maqueta amb cartró, i vam enganxar un parquet imprès.
  2. Seguidament vam tallar 4 trossos de cartró per fer les parets, abans d’enganxar-les a la paret les vam pintar amb un esprai vermell.
  3. Seguidament vam fer el llit, vam fer servir cartró, fusta i tela. I després el vam enganxar.
  4. Després vam fer l’armari, volíem fer que es pugués obrir, però ens va semblar massa complicat.
  5. Seguidament vam fer l’escriptori amb cartró i les potes de fusta, acompanyant l’escriptori hi vam posar una televisió i una cadira.
  6. Vam fer la porta i una finestra amb una cortina feta de tela blanca.
  7. Per acabar vam fer un prestatge decorativa amb cartró, vam enganxar llibres fets amb paper.
  8. Vam acabar de polir l’habitació. La professora ens va donar molt bones idees i ens va ajudar molt.

Hem disfrutat molt fent la maqueta perquè creiem que durant uns dies canviar d’hàbits i fer la maqueta és més divertit i aprenem molt!

Redactors: Eudald i Pere de 1r A

MAQUETES 1R B