FELICITATS, JAN!

L’últim divendres de març de 2020 tindrà lloc la interpretació de “La Cabra d’Or” per a la segona edició de la cantata del moianès, organitzada per l’associació “El Moianès Canta”. Els nostres alumnes de sisè hi participen, juntament amb alumnes de les dues escoles de Moià (l’escola Pública i l’escola Pia) i les escoles de Sant Quirze de Safaja, Collsuspina, l’Estany i Castellcir.

Enguany, la cantata explica la llegenda de la Cabra d’Or de Moià. I, com l’any passat, tots els i les alumnes cantaires han participat en el concurs d’elaboració del cartell que anunciarà l’acte. Un jurat, aliè als mestres de música de les escoles participants, ha escollit mitjançant votació el cartell elaborat pel Jan Armadans i Juberó, alumne del nostre centre.

Estem molt contents!

Moltes felicitats, Jan!

Us linkem aquí el bloc de l’Associació “El Moianès canta”, on podeu veure la publicació d’aquesta notícia:

EL MOIANÈS CANTA