Excursió professional, cultural i gastronòmica a Vic

Bon dia a tothom!

Avui mateix l’alumnat de l’IE Castellterçol que realitza l’àmbit pràctic (dins del Programa de Diversificació Curricular) ha realitzat la ja tradicional sortida anual a Vic. Dins d’aquesta sortida, l’alumnat ha visitat una empresa del sector del tatuatge: Tattoo Studio Black in Blood on el Jordi Ortega els ha explicat el funcionament d’aquesta tipologia de negoci i, seguidament, hem fet una visita guiada pel tutor pel centre històric de la ciutat.

Hem de destacar la insuperable manera de començar aquesta sortida que ha estat, fent honor al bon viure: Un bon esmorzar de forquilla!

Deixem aquí algunes fotografies.

Bon cap de setmana!