Estem participant a l’IESports!

Hola a tothom!

Arrel d’una petició d’un grup d’alumnes de l’optativa de 4t de TIC ens vam plantejar participar en un torneig d’instituts anomenat IESports i així ho vam fer!

l’IESports és una lliga educativa d’esports electrònics en format de videojoc on els alumnes competeixen de  manera cooperativa contra altres alumnes d’altres Instituts de tota Espanya. Els tornejos es celebren fora de l’horari lectiu dels alumnes, els quals, han de ser de 3r i 4t ESO.

Fins ara els nostres tres equips participants no han perdut ni una sola partida, arribaran a la final?

Us adjuntem l’enllaç del torneig aquí i adjuntem un vídeo explicatiu aquí.

Us seguirem informant!

Salut i joc!