ESPAIS CICLE SUPERIOR

Els alumnes de Cicle Superior ja han començat els nous espais d’aprenentatge que fins ara només es realitzaven fins a Cicle Mitjà. Aquests espais pretenen treballar la competència d’aprendre a aprendre per sobre de tot,  potenciant l’autonomia, la iniciativa personal, la interacció entre alumnes de diferents cursos, l’autogestió de l’acció i del temps entre d’altres, a través d’activitats manipulatives, lúdiques i experimentals. Els espais que es duran a terme són: espai de llengua, espai de matemàtiques, espai d’art i espai d’informàtica i audiovisuals.

Us deixem un recull d’imatges perquè pugueu veure els alumnes en plena acció. Poc a poc anirem ampliant aquest àlbum: FOTOS ESPAIS PRIMER TRIMESTRE