Enllaç al Concert de Nadal de IE Castellterçol 2021

Com ja sabeu, demà, dijous 16 de desembre, l’Institut Escola Castellterçol celebrarà el Concert de Nadal 2021 al Centre Espai Escènic de Castellterçol (El Centru). Us fem arribar l‘enllaç per tal que, qui no disposi d’entrada i el vulgui seguir en directe, pugui fer-ho: https://youtu.be/NFbaqwqXsJ0
Així mateix, us informem d’un error pel que fa als horaris de la circular relativa a la roba que han de dur els i les alumnes al concert. Les hores oficials dels passis són les que consten a les entrades i cartells:

15:15 (obertura de portes a les 15:10) – Alumnes de Cicle Mitjà i Cicle Superior.

15:45 (obertura de portes a les 15:40) – Alumnes d’Educació Infantil i Cicle Inicial.

16:15 (obertura de portes a les 16:10)– Alumnes d’ESO.

Recordem que cal portar les entrades per accedir al recinte i controlar l’aforament i garantir la distància de separació entre espectadors. Així mateix, caldrà abandonar les instal·lacions entre passi i passi per tal que es puguin dur a terme. les mesures de desinfecció pertinents.